WERSJA DLA NIEWIDZĄCYCH
Hotelarstwo
w najlepszym standardzie

120

  • hoteli
    w Europie Wschodniej

Grupa Hotelowa Orbis jest największą siecią hoteli w Polsce i Europie Wschodniej.

Orbis oferuje ponad 20 000 pokoi w 120 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Od 20 lat Orbis jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych

Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

AccorHotels oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 700 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa AccorHotels stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

AccorHotels, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 180 000 pracowników hoteli, działających pod markami AccorHotels. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.