WERSJA DLA NIEWIDZĄCYCH POLITYKA PRYWATNOŚCI
Hotelarstwo
w najlepszym standardzie

129

  • hoteli
    w Europie Wschodniej

Zarząd składa się z 4 członków.

Gilles ClavieGilles Clavie

Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Orbis SA

Gilles Clavie rozpoczął karierę zawodową w 1993 roku jako Dyrektor ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości Finansowej w Eridania Beghin-Say, spółce z sektora przemysłu rolnego. Jego doświadczenie z branżą hotelarską rozpoczęło się 17 lat temu w Grupie Accor, gdzie pełnił funkcję Dyrektora ds. Sprawozdawczości i Konsolidacji dla segmentu biznesu i turystyki na region EMEA. W 2011 roku Gilles Clavie dołączył do Orbis SA jako członek Komitetu Wykonawczego.

Od 2014 roku Gilles Clavie jest Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym Orbis SA - największej grupy hotelowej w Polsce i Europie Wschodniej zatrudniającej ponad 4000 pracowników. Przez ponad 4 lata pod jego kierownictwem, po przejęciu działalności AccorHotels w Europie Wschodniej w 2015 r., Orbis wkroczył w nowy rozdział swojego rozwoju i przekształcił się w międzynarodową grupę, znacznie wzmacniając wiodącą pozycję w regionie. Orbis oferuje prawie 130 hoteli i jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Orbis oferuje swoim gościom i partnerom podwójną wiedzę ekspercką zarówno operatora, jak i inwestora hotelowego w celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i zrównoważonego rozwoju.

Dzięki skutecznej i pełnej sukcesów działalności Gilles Clavie otrzymał tytuł "Osobowość Roku 2015" przyznawany przez magazyn Hotelarz & firmę Horwath HTL. Został również wyróżniony w gronie „20 najbardziej skutecznych prezesów Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie” (indeks mWIG40) przez Havard Business Review Polska i TMS Brokers. W oparciu m. in. o wyniki firmy, dynamikę, przejrzystość, działalność CSR, silne marki i koncepty, od 2014 roku Orbis był wielokrotnie nominowany i nagradzany przez najbardziej rozpoznawalne tytuły w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Ireneusz WęgłowskiIreneusz Węgłowski

Ireneusz Węgłowski od 1991 roku jest Wiceprezesem Zarządu Orbis S.A. Działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).

Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i Unijnym. IGHP jest członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającą hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.

Marcin SzewczykowskiMarcin Szewczykowski

Jest absolwentem wydziału Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne (kierunek Handel Zagraniczny) krakowskiej Akademii Ekonomicznej.

Karierę zawodową rozpoczynał w Dziale Audytu i Doradztwa Inwestycyjnego w firmie Arthur Andersen, gdzie pracował w latach 1995 – 2001. W latach 2001 – 2006 był zastępcą wiceprezesa ds. finansowych w firmie ComputerLand S.A. W styczniu 2007 rozpoczął pracę w Grupie Orbis, najpierw jako zastępca dyrektora ds. finansowych, a od czerwca 2007 roku jako dyrektor finansowy. Od września 2007 jest członkiem zarządu Orbis S.A. odpowiedzialnym za finanse. Posiada tytuł biegłego rewidenta oraz tytuł FCCA.

Dominik SołtysikDominik Sołtysik

Dominik Sołtysik przed powołaniem do Zarządu Spółki, w czerwcu 2016 roku, przez 3 lata pełnił stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Aktywami w Orbis SA.

Jest absolwentem wydziału finansów Wyższej Szkoły Handlowej w Tuluzie, pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał jako audytor finansowy w Salustro Reydel. W 2003 roku rozpoczął pracę w dziale finansowym w centrali Grupy Accor w Paryżu. W 2010 roku został Dyrektorem Finansowym Accor Pannonia Hotels w Budapeszcie. W trakcie swojej kariery zawodowej zdobył szerokie doświadczenie z zakresu finansów, rozwoju i zarządzania aktywami w Paryżu, Londynie, Budapeszcie i w Warszawie.

W Orbis SA jest odpowiedzialny za efektywne zarządzanie portfelem nieruchomości hotelowych oraz rozwój Grupy w Polsce i w krajach Europy Wschodniej. Dotychczas uczestniczył w realizacji wielu projektów korporacyjnych, m.in. w przygotowaniu historycznej transakcji Orbis-AccorHotels w 2015 roku.