WERSJA DLA NIEWIDZĄCYCH POLITYKA PRYWATNOŚCI
Hotelarstwo
w najlepszym standardzie

129

  • hoteli
    w Europie Wschodniej

Pierre BOISSELIER
Od roku 2012 ACCOR – (Hotelarstwo – przychody w 2016 r: 5,6 mld EUR - wartość sprzedaży: 18 mld EUR – 250.000 pracowników) SVP Group Treasury, Financing and Credit Management (Starszy Wiceprezes ds. zarządzania środkami pieniężnymi, finansowaniem i kredytami Grupy)
(Bezpośrednie zarządzanie dziesięcioosobowym zespołem na szczeblu centralnym i rozproszone zarządzanie krajowymi kierownikami ds. środków pieniężnych (Country Treasurers))

2008-2012 PUBLICIS GROUPE – (Łączność – przychody w 2012 r.: 5,8 mld EUR – 54.000 pracowników) International Treasurer (Międzynarodowy dyrektor ds. zarządzania środkami pieniężnymi - zarządzanie 12 krajowymi kierownikami ds. środków pieniężnych (Country Treasurers) – zespół 70 pracowników)

2007-2008 IPSEN – (branża farmacetyczna, biotechnologie– przychody w 2008 r.: 1 mld EUR – 4.000 pracowników) VP Group Treasury (Wiceprezes ds. zarządzania środkami pieniężnymi Grupy) (zarządzanie 3 osobami)

2000-2007 ARCELOR MITTAL – (hutnictwo stali i przemysł wydobywczy – przychody w 2007 r.: 78 mld EUR – 310.000 pracowników) Deputy Group Treasurer (Zastępca dyrektora ds. zarządzania środkami pieniężnymi Grupy) (zarządzanie 15 osobami)

1994-2000 SOCIÉTÉ GÉNÉRALE – SGE – (handel ropą naftową i gazem ziemnym – przychody w 2000 r.: 560 mln EUR) Responsable Trésorerie Multidevises (Kierownik ds. zarządzania wielowalutowymi środkami pieniężnymi) (zarządzanie 3 osobami)

WYKSZTAŁCENIE
1990-1993 Institut Supérieur de Gestion – ISG Paryż – studia w systemie międzynarodowym (Francja, USA, Japonia)
1988-1990 Program przygotowawczy HEC – Lycée Carnot Paris 17ème
1988 Egzamin maturalny Baccalaureate B (Ekonomia) - Lycée Merleau-Ponty Rochefort
Artur GABOR, niezależny członek RN

Wykształcenie:
University College London (Wydział Ekonomii)
Uniwersytet Warszawski (Wydział Prawa)
Znajomość języków obcych:
Angielski (bardzo dobrze), Rosyjski (bardzo dobrze), Francuski (dobrze)
Obecne zatrudnienie:
Gabor&Gabor, doradztwo inwestycyjne i gospodarcze, Partner

Doświadczenie zawodowe:
2005-2006, IBM Polska, Business Consulting Services (Dyrektor Sektora Finansowego)
1998-2004, General Electric Capital (Dyrektor Fuzji i Akwizycji, Europa Środkowa, Rosja)
1994-1998, Credit Lyonnais Investment Banking Group (Dyrektor Zarządzający, Polska)
1990-1994, Warszawska Grupa Konsultingowa (Partner)
1987-1990, Paged S.A. (Kierownik Działu Rozwoju Rynku)
1986-1987, Polska Akademia Nauk, Instytut Nauk Ekonomicznych (Asystent)
Udział w organizacjach gospodarczych
2003- 2004, American Chamber of Commerce (Członek Zarządu)
2005- American Chamber of Commerce (Członek Stałego Komitetu Doradczego)
2006- Polski Instytut Dyrektorów (Członek Korpusu Niezależnych Członków Rad Nadzorczych)

Udział w radach nadzorczych:
2001-2004, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej GE Capital Bank S.A.
2001-2004, Członek Rady Nadzorczej GE Bank Mieszkaniowy S.A.
2004-2005, Członek Rady Nadzorczej Getin Holding S.A.
2004-2005, Przewodniczący Rady Nadzorczej Getin Bank S.A.
2004-2008, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Energomontaż Północ S.A.
2006-2007, Członek Rady Nadzorczej Polmos Lublin S.A
2009-2010, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Sfinks S.A.
2007- Członek Rady Nadzorczej Orbis S.A.
2007- Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Energopol Katowice S.A.
2008- Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupa Lew S.A.
2010- PKN Orlen S.A. (Niezależny Członek Rady Nadzorczej)

Franck GERVAIS

11.2017 AccorHotels - Dyrektor Generalny na Europę

11.2014 – 11.2017 Voyages-SNCF.com - Dyrektor Generalny

05.2011 – 10.2014 Thalys International (Bruksela) - Dyrektor Generalny

01.2010 – 04.2011 Eiffage - Dyrektor spółki Eiffage Travaux Maritimes et Fluviaux (ETMF)

01.2007 – 12.2009 Transilien, SNCF - Dyrektor sieci kolejowej sektorów Północ i Zachód Ile-de-France 

01.2006 – 01.2007 Gabinet Prezesa i Dyrekcji Generalnej, SNCF - Dyrektor Gabinetu

01.2004 – 06.2005 Gabinet Ministra, Ministerstwo Infrastruktury, Transportu, Rozwoju Regionalnego, Turystyki i Morza - Doradca techniczny w dziedzinie Transportu i Badań, potem Doradca do Spraw Społecznych i Budżetowych

01.2001 – 06.2004 Dyrekcja Departamentu Infrastruktury Regionu Alpes-Maritimes - Szef Serwisu Baz Lotniczych (45 osób)

Christian KARAOGLANIAN

Pan Christian Karaoglanian ukończył edukację uniwersytecką uzyskaniem tytułu magistra ekonomii w Institute d’Etudes Politiques de Paris (IEP). Pracę w Grupie Accor rozpoczął w roku 1976, a z działalnością hotelarską Grupy związał się w 1984 roku, podejmując się zadania kierowania jej rozwojem w rejonie Bliskiego Wschodu i Azji, a później Europy. Od 1995 roku odpowiedzialny za rozwój oraz zarządzanie aktywami sieci hoteli należących do Grupy Accor. Obecnie Christian Karaoglanian pełni funkcję Głównego Kierownika ds. Rozwoju hoteli Accor na świecie i odpowiada za przejęcia innych podmiotów i wzrost wewnętrzny firmy na pięciu kontynentach. Jest członkiem Rady Inwestycyjnej Accor.

Jacek KSEŃ, niezależny członek RN

WYKSZTAŁCENIE:

1977 Doktorat z międzynarodowych rynków finansowych.
Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie (obecnie SGH)
1972 Wydział Handlu Zagranicznego
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- własna działalność gospodarcza – firma doradcza Jacek Kseń Consulting oraz doradca operacyjny i partner Advent International w Polsce
- udział w Radach Nadzorczych
* Przewodniczący Rady Nadzorczej Sygnity S.A.
* Vice-przewodniczący Rady Nadzorczej ORBIS S.A.
* członek Rady Nadzorczej Amrest
* Przewodniczący Rady Nadzorczej Caspar Asset Management S.A.
* Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Domu Maklerskiego NWAI
- działalność społeczna
* Dziekan Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
* Członek Rady Głównej Business Centre Club

2001 - IV 2007 Bank Zachodni WBK S.A.
Prezes Zarządu
1996 - 2001 Wielkopolski Bank Kredytowy S.A.
Prezes Zarządu
1990 - 1996 Caisse National de Credit Agricole w Paryżu
Członek ścisłego kierownictwa odpowiedzialny za rynek pieniężny w dewizach
1984 – 1990 Lyonnaise de Banque w Paryżu
Wicedyrektor Banku nadzorujący operacje na międzynarodowych rynkach finansowych
1978 – 1984 Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Paryżu
Wicedyrektor Departamentu Gospodarki Dewizowej oraz Prokurent Banku
1975 – 1978 Bank Handlowy w Warszawie
Operator na rynkach walutowych

Wcześniejsze doświadczenie w Radach Nadzorczych:

- Przewodniczący Rady Nadzorczej Domu Maklerskiego BZWBK S.A. (1996 – 2007)
- Członek Rady Nadzorczej Commercial Union PTE BPH CU WBK (2001-2007)
- Przewodniczący Rady Nadzorczej BZWBK Asset Managenment i TFI Arka (2007-2009)
- Członek Rady Nadzorczej MCI Management (2007-2008)
- Przewodniczący Rady Nadzorczej PLL LOT (2008-2009)
- Vice Przewodniczący Rady Nadzorczej PBG (2007-2010)
- Przewodniczący Rady Nadzorczej WSIP (2010-2011)
- Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Polimex-Mostostal (2010-2012)
- Członek Rady Naukowej Instytutu Zachodniego w Poznaniu (2007-2010)

Jean-Jacques Morin

Jean-Jacques Morin został mianowany Dyrektorem Finansowym (Chief Financial Officer) Grupy AccorHotels w listopadzie 2015 roku. Przed rozpoczęciem pracy w AccorHotels pełnił funkcję Dyrektora Finansowego (Chief Financial Officer) Grupy Alstom, w której pracował przez okres 10 lat, m.in. jako Dyrektor Finansowy (Chief Financial Officer) Sektora Usług Transportowych i Energetycznych. Jean-Jacques Morin rozpoczął karierę zawodową w firmie Deloitte w Dziale Audytu i Doradztwa Zarządczego we Francji i Kanadzie. Przez kolejne 13 lat pracował w przemyśle półprzewodnikowym, m.in. w firmie Motorola we Francji, Szwajcarii, Niemczech i USA. Jean-Jacques Morin posiada tytuł magistra (M.Sc.) w dziedzinie aeronautyki nadany przez SUP’AERO (Ecole Nationale Supérieure de l’Aéronautique et de l’Espace), jest także absolwentem programu MBA na uniwersytecie Arizona State University (Thunderbird). Ponadto, we Francji Jean-Jacques Morin posiada uprawnienia biegłego licencjonowanego księgowego (CPA).

Laurent PICHERAL

Laurent Picheral ukończył EDHEC Business School, a swoją karierę rozpoczął w 1989 r. w KPMG we Francji i Polsce, gdzie zajmował różne stanowiska i pracował nad kluczowymi projektami branżowymi i korporacyjnymi. W 1995 roku został Starszym Dyrektorem Operacyjnym w Salustro Reydel Paris. W 1997 roku dołączył do działu finansowego Accor, by w 2000 roku zostać dyrektorem Audytu Wewnętrznego Grupy. W latach 2003-2010 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora Finansowego Accor Hotellerie Deutschland GmbH. W 2010 roku został powołany na stanowisko Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu Orbis SA. W 2014 roku dołączył do Komitetu Wykonawczego AccorHotels jako Dyrektor Generalny na Europę Środkową i Wschodnią. Od stycznia 2016 r. dodatkowo objął formalne stanowisko szefa AccorHotels Germany. Od 2014 roku jest członkiem Rady Nadzorczej Orbis SA oraz członkiem Rady Nadzorczej Solidarity AccorHotels. Od stycznia 2017 r. do listopada 2017 r. Laurent Picheral pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego AccorInvest. Od końca 2017 r. został powołany na stanowisko Zastępcy Dyrektora Generalnego na Europę i Dyrektora Generalnego na Europę Centralną.

JĘZYKI OBCE:

Francuski: język ojczysty
Angielski : płynnie
Niemiecki: płynnie
Polski: na poziomie bardzo dobrym

Andrzej PROCAJŁO

Wykształcenie średnie techniczne, kierownik działu technicznego Novotel Warszawa Centrum, obecnie etat związkowy (V-ce Przewodniczący NSZZ „Solidarność” „Orbis” S.A.). Zatrudniony w Orbisie od 1980 r.

Andrzej PRZYTUŁA

Wykształcenie - zawodowe Gastronomiczne i średnie ogólnokształcące. Z Orbisem związany jest z przerwą od 1967 roku. Przepracował w Orbisie 32 lata. Pracował na stanowisku kelnera i mistrza kelnera oraz barmana – ukończony kurs barmana. Prowadził i zarządzał zakładem gastronomicznym, którego był właścicielem. Od roku 1998 -2008 pełnił funkcje na etacie związkowym Przewodniczącego MOZ NSZZ Solidarność hoteli Orbis S.A. we Wrocławiu. Od roku 2008 pełnię funkcję na etacie związkowym Wiceprzewodniczącego Organizacji Zakładowej NSZZ Solidarność Orbis S.A.

Jarosław SZYMAŃSKI

Wykształcenie średnie, w Orbisie pracuje od 1987 roku – w Hotelu Polonez: początkowo w dziale technicznym, a od stycznia 1995 roku jako kierownik samodzielnej sekcji administracyjno-gospodarczej. Od 1 kwietnia 2012 roku Specjalista ds. Organizacyjnych - hotel Novotel Centrum Poznań. Aktualnie oddelegowany do pracy związkowej. Od 2008 roku jest członkiem Europejskiej Rady Zakładowej Grupy Accor. Przewodniczący Organizacji Zakładowej NSZZ Solidarność w Orbis S.A. oraz V-ce Przewodniczący Krajowej Sekcji Hotelarstwa Gastronomii i Turystyki.


„W zakresie niezależności członków rady nadzorczej stosuje się Załącznik II do Zalecenia Komisji Europejskiej 2005/162/WE z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej)”

 

Dokument Plik
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2015
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2014
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2013
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2012
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2011
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2010

Rada Nadzorcza Orbis nadzoruje działalność Spółki. Rada składa się z 10 członków i odbywa posiedzenia co najmniej raz na kwartał.