WERSJA DLA NIEWIDZĄCYCH
W trosce o ludzi i środowisko

4+2

  • 4 zobowiązania
    i 2 priorytetowe obszary

Ochrona dzieci

Kontakt

Katarzyna Gronek

Biuro Prasowe Orbis S.A.

 
+48 22 829 38 03 katarzyna.gronek@accor.com

Dowiedz się wiecej

Hotelarstwo w najlepszym standardzie
broszura korporacyjna

POBIERZ BROSZURĘ

ORBIS TV

OBEJRZYJ


„Naszym celem jest zmiana hotelarstwa na bardziej pozytywne, zrównoważone i innowacyjne, gdziekolwiek jesteśmy.” – Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Grupy Orbis.

Program Planet 21 w latach 2016-2020: ten sam kierunek, bardziej ambitne cele

Grupa Orbis nauczyła się wiele przez minione lata - teraz korzysta z nabytych doświadczeń. Nowy Program określa cele Grupy aż do roku 2020, płynnie kontynuując zadania poprzedniego okresu i ściśle wiąże się z nowym modelem biznesowym Grupy.

Program Planet 21 na lata 2016-2020 przewiduje 4 nowe zobowiązania na rzecz pracowników, klientów, partnerów i społeczności lokalnych oraz 2 priorytetowe obszary związane z jej podstawową działalnością: usługi gastronomiczne (F&B) i zarządzanie budynkami hotelowymi:

  • oferowanie zdrowych i zbilansowanych posiłków przy jednoczesnej redukcji odpadów żywnościowych o 30% w restauracjach Grupy oraz założenie 1000 ogródków warzywnych przy hotelach Grupy;
  • zapewnienie, że wszystkie nowobudowane hotele będą budynkami niskoemisyjnymi.

Program Planet 21 w latach 2011-2015: osiągnięcia Grupy Orbis

W latach 2011-2015 hotele należące do Grupy Orbis w Polsce i 8 krajach Europy Wschodniej zrealizowały cele pierwszego etapu programu Planet 21:

  • 100% hoteli wprowadziło procedurę zapobiegania wykorzystaniu seksualnemu dzieci
  • 100% hoteli oferuje zbilansowane dania, organizuje profilaktykę chorób cywilizacyjnych
  • 100% hoteli sortuje odpady
  • 100% hoteli zmniejszyło zużycie wody i energii o prawie 30%
  • hotele uczestniczyły w programie Plant for the Planet, zostało posadzonych blisko 1,8 mln drzew w Transylwanii (Rumunia) i prawie 2000 drzew owocowych starych polskich odmian w Polsce centralnej
  • 40% dyrektorów hoteli to kobiety