WERSJA DLA NIEWIDZĄCYCH
Hotelarstwo
w najlepszym standardzie

70+46

  • 70 hoteli w Polsce i 46 w Krajach Europy Wschodniej

Bruno COUDRY

Bruno Coudry jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu w Saint-Etienne we Francji. W 1973 roku rozpoczął pracę w Grupie Accor, gdzie zajmował różne stanowiska kierownicze związane z działalnością hotelarską Grupy we Francji i poza jej granicami. Piastował stanowisko Dyrektora Operacyjnego odpowiedzialnego między innymi za hotele wypoczynkowe Thalassa w Europie, Maroku, Egipcie, Turcji, Ameryce Południowej i na Wyspach Karaibskich, oraz Dyrektora ds. Operacyjnych sieci Thalassa SPA i Ibis Budget (poprzednio Etap Hotel) we Francji. Od 2006 roku był Dyrektorem ds. Operacyjnych na Europę Centralną i Wschodnią, Skandynawię i Turcję oraz członkiem Zarządu Accor Pannonia Hotels SA na Węgrzech.

Artur GABOR, niezależny członek RN

Wykształcenie:
University College London (Wydział Ekonomii)
Uniwersytet Warszawski (Wydział Prawa)
Znajomość języków obcych:
Angielski (bardzo dobrze), Rosyjski (bardzo dobrze), Francuski (dobrze)
Obecne zatrudnienie:
Gabor&Gabor, doradztwo inwestycyjne i gospodarcze, Partner

Doświadczenie zawodowe:
2005-2006, IBM Polska, Business Consulting Services (Dyrektor Sektora Finansowego)
1998-2004, General Electric Capital (Dyrektor Fuzji i Akwizycji, Europa Środkowa, Rosja)
1994-1998, Credit Lyonnais Investment Banking Group (Dyrektor Zarządzający, Polska)
1990-1994, Warszawska Grupa Konsultingowa (Partner)
1987-1990, Paged S.A. (Kierownik Działu Rozwoju Rynku)
1986-1987, Polska Akademia Nauk, Instytut Nauk Ekonomicznych (Asystent)
Udział w organizacjach gospodarczych
2003- 2004, American Chamber of Commerce (Członek Zarządu)
2005- American Chamber of Commerce (Członek Stałego Komitetu Doradczego)
2006- Polski Instytut Dyrektorów (Członek Korpusu Niezależnych Członków Rad Nadzorczych)

Udział w radach nadzorczych:
2001-2004, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej GE Capital Bank S.A.
2001-2004, Członek Rady Nadzorczej GE Bank Mieszkaniowy S.A.
2004-2005, Członek Rady Nadzorczej Getin Holding S.A.
2004-2005, Przewodniczący Rady Nadzorczej Getin Bank S.A.
2004-2008, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Energomontaż Północ S.A.
2006-2007, Członek Rady Nadzorczej Polmos Lublin S.A
2009-2010, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Sfinks S.A.
2007- Członek Rady Nadzorczej Orbis S.A.
2007- Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Energopol Katowice S.A.
2008- Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupa Lew S.A.
2010- PKN Orlen S.A. (Niezależny Członek Rady Nadzorczej)

Christian KARAOGLANIAN

Pan Christian Karaoglanian ukończył edukację uniwersytecką uzyskaniem tytułu magistra ekonomii w Institute d’Etudes Politiques de Paris (IEP). Pracę w Grupie Accor rozpoczął w roku 1976, a z działalnością hotelarską Grupy związał się w 1984 roku, podejmując się zadania kierowania jej rozwojem w rejonie Bliskiego Wschodu i Azji, a później Europy. Od 1995 roku odpowiedzialny za rozwój oraz zarządzanie aktywami sieci hoteli należących do Grupy Accor. Obecnie Christian Karaoglanian pełni funkcję Głównego Kierownika ds. Rozwoju hoteli Accor na świecie i odpowiada za przejęcia innych podmiotów i wzrost wewnętrzny firmy na pięciu kontynentach. Jest członkiem Rady Inwestycyjnej Accor.

Jacek KSEŃ, niezależny członek RN

WYKSZTAŁCENIE:

1977 Doktorat z międzynarodowych rynków finansowych.
Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie (obecnie SGH)
1972 Wydział Handlu Zagranicznego
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- własna działalność gospodarcza – firma doradcza Jacek Kseń Consulting oraz doradca operacyjny i partner Advent International w Polsce
- udział w Radach Nadzorczych
* Przewodniczący Rady Nadzorczej Sygnity S.A.
* Vice-przewodniczący Rady Nadzorczej ORBIS S.A.
* członek Rady Nadzorczej Amrest
* Przewodniczący Rady Nadzorczej Caspar Asset Management S.A.
* Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Domu Maklerskiego NWAI
- działalność społeczna
* Dziekan Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
* Członek Rady Głównej Business Centre Club

2001 - IV 2007 Bank Zachodni WBK S.A.
Prezes Zarządu
1996 - 2001 Wielkopolski Bank Kredytowy S.A.
Prezes Zarządu
1990 - 1996 Caisse National de Credit Agricole w Paryżu
Członek ścisłego kierownictwa odpowiedzialny za rynek pieniężny w dewizach
1984 – 1990 Lyonnaise de Banque w Paryżu
Wicedyrektor Banku nadzorujący operacje na międzynarodowych rynkach finansowych
1978 – 1984 Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Paryżu
Wicedyrektor Departamentu Gospodarki Dewizowej oraz Prokurent Banku
1975 – 1978 Bank Handlowy w Warszawie
Operator na rynkach walutowych

Wcześniejsze doświadczenie w Radach Nadzorczych:

- Przewodniczący Rady Nadzorczej Domu Maklerskiego BZWBK S.A. (1996 – 2007)
- Członek Rady Nadzorczej Commercial Union PTE BPH CU WBK (2001-2007)
- Przewodniczący Rady Nadzorczej BZWBK Asset Managenment i TFI Arka (2007-2009)
- Członek Rady Nadzorczej MCI Management (2007-2008)
- Przewodniczący Rady Nadzorczej PLL LOT (2008-2009)
- Vice Przewodniczący Rady Nadzorczej PBG (2007-2010)
- Przewodniczący Rady Nadzorczej WSIP (2010-2011)
- Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Polimex-Mostostal (2010-2012)
- Członek Rady Naukowej Instytutu Zachodniego w Poznaniu (2007-2010)

Jean-Jacques Morin

Jean-Jacques Morin został mianowany Dyrektorem Finansowym (Chief Financial Officer) Grupy AccorHotels w listopadzie 2015 roku. Przed rozpoczęciem pracy w AccorHotels pełnił funkcję Dyrektora Finansowego (Chief Financial Officer) Grupy Alstom, w której pracował przez okres 10 lat, m.in. jako Dyrektor Finansowy (Chief Financial Officer) Sektora Usług Transportowych i Energetycznych. Jean-Jacques Morin rozpoczął karierę zawodową w firmie Deloitte w Dziale Audytu i Doradztwa Zarządczego we Francji i Kanadzie. Przez kolejne 13 lat pracował w przemyśle półprzewodnikowym, m.in. w firmie Motorola we Francji, Szwajcarii, Niemczech i USA. Jean-Jacques Morin posiada tytuł magistra (M.Sc.) w dziedzinie aeronautyki nadany przez SUP’AERO (Ecole Nationale Supérieure de l’Aéronautique et de l’Espace), jest także absolwentem programu MBA na uniwersytecie Arizona State University (Thunderbird). Ponadto, we Francji Jean-Jacques Morin posiada uprawnienia biegłego licencjonowanego księgowego (CPA).

Jan Ozinga, Przewodniczący RN

Jan Ozinga (49 l.) jest absolwentem szkoły zarządzania i hotelarstwa La Roche-en-Ardenne w Belgii. Następnie ukończył Institut Supérieur d’informatique w Liège oraz studia podyplomowe z zakresu administracji i zarządzania na uniwersytecie Heriott-Watt University Edinburgh (Szkocja).

Jan Ozinga ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży nieruchomości we Francji oraz na szczeblu międzynarodowym. Karierę w Accor rozpoczął w roku 1991 jako dyrektor ds. rozwoju na wielką Brytanię, Irlandię i kraje Beneluksu. W roku 2001 dołączył do grupy Dolce jako wiceprezes ds. rozwoju w Europie, a następnie awansował na stanowisko wiceprezesa wykonawczego ds. nieruchomości międzynarodowych Groupe Casino w roku 2004. W roku 2008 rozpoczął pracę w Carrefour jako dyrektor generalny (Chief Executive Officer) Carrefour Property France.

Od roku 2012 Jan Ozinga pełnił funkcję dyrektora generalnego (Chief Executive Officer) francuskiej platformy oraz szefa rozliczeń na Europę kontynentalną w CBRE Global Investors, światowego lidera na rynku zarządzania inwestycjami w nieruchomości.

Jan Ozinga dołączył do Komitetu Wykonawczego Accor w czerwcu 2014 r.

Laurent PICHERAL

EDUKACJA:

Od 2007 Doradca ds. Handlu Zagranicznego Francji przy Ambasadzie Francji, Bawaria, Niemcy
1988 - EDHEC Business School (Szkoła Handlowa)

JĘZYKI OBCE:

Francuski: język ojczysty
Angielski : płynnie
Niemiecki: płynnie
Polski: na poziomie bardzo dobrym

ZAJMOWANE STANOWISKA:

Od lipca 2015 r. – Dyrektor Generalny HotelServices na Europę Centralną i Wschodnią oraz
Członek Komitetu Wykonawczego Accor’u
Od 30 czerwca 2010 r. do 27 czerwca 2014 r. - Prezes Zarządu „Orbis” S.A.
2003 – 30.06.2010 Accor Hotellerie Deutschland GmbH(Accor- Grupa Hotelarska w Niemczech) i The NewGen Hotels AG Dyrektor Zarządzający i Dyrektor Finansowy odpowiedzialny za Finanse, Podatki, Kwestie Prawne, Nieruchomości, Rozwój, Dział Zakupów oraz Dział Informatyczny
07.2002-08.2003 członek Zarządu ORBIS S.A., Polska
1997 – 2002 Accor SA, Paryż, Biuro Zarządu, Dyrektor Departamentu Audytu Wewnętrznego Grupy Accor na cały świat
1995 – 1997 Salustro Reydel Paris, Starszy Dyrektor Zarządzający we Francji i Starszy Dyrektor Operacyjny odpowiedzialny za biura rozwoju w Europie Centralnej
1993 – 1995 KPMG Audit ,Paryż, Dyrektor Departamentu Audytu i Finansów Korporacyjnych
1991 – 1993 KPMG Polska, Starszy Kierownik Nadzorujący w Departamencie Audytu i Finansów Korporacyjnych
1989 – 1991 KPMG Paris, Audytor Finansowy

Andrzej PROCAJŁO

Wykształcenie średnie techniczne, kierownik działu technicznego Novotel Centrum W-wa, obecnie etat związkowy (V-ce Przewodniczący NSZZ „Solidarność” „Orbis” S.A.). Zatrudniony w Orbisie od 1980 r.

Andrzej PRZYTUŁA

Wykształcenie - zawodowe Gastronomiczne i średnie ogólnokształcące. Z Orbisem związany jest z przerwą od 1967 roku. Przepracował w Orbisie 32 lata. Pracował na stanowisku kelnera i mistrza kelnera oraz barmana – ukończony kurs barmana. Prowadził i zarządzał zakładem gastronomicznym, którego był właścicielem. Od roku 1998 -2008 pełnił funkcje na etacie związkowym Przewodniczącego MOZ NSZZ Solidarność hoteli Orbis S.A. we Wrocławiu. Od roku 2008 pełnię funkcję na etacie związkowym Wiceprzewodniczącego Organizacji Zakładowej NSZZ Solidarność Orbis S.A.

Jarosław SZYMAŃSKI

Wykształcenie średnie, w Orbisie pracuje od 1987 roku – w Hotelu Polonez: początkowo w dziale technicznym, a od stycznia 1995 roku jako kierownik samodzielnej sekcji administracyjno-gospodarczej. Od 1 kwietnia 2012 roku Specjalista ds. Organizacyjnych - Hotel Nowotel Centrum Poznań. Aktualnie oddelegowany do pracy związkowej. Od 2008 roku jest członkiem Europejskiej Rady Zakładowej Grupy Accor. Przewodniczący Organizacji Zakładowej NSZZ Solidarność w Orbis S.A. oraz V-ce Przewodniczący Krajowej Sekcji Hotelarstwa Gastronomii i Turystyki.


„W zakresie niezależności członków rady nadzorczej stosuje się Załącznik II do Zalecenia Komisji Europejskiej 2005/162/WE z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej)”

 

DokumentPlik
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2015
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2014
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2013
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2012
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2011
Sprawozdanie Rady Nadzorczej za rok 2010

Rada Nadzorcza Orbis nadzoruje działalność Spółki. Rada składa się z 10 członków i odbywa posiedzenia co najmniej raz na kwartał.