WERSJA DLA NIEWIDZĄCYCH
Dołącz do nas i skorzystaj z
naszego know-how

20 000

  • Prawie 20 000 pokoi hotelowych

Sofitel

Marka Sofitel i jej Ambasadorzy łączą świat z francuską elegancją dzięki kolekcji unikalnych hoteli, oferujących gościom i partnerom obsługę dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb („cousu main”), wzbogaconą o emocje, skuteczność i dążenie do doskonałości.
sofitel.com

Pullman

Designerska i na czasie, marka Pullman jest pozycjonowana w segmencie międzynarodowych hoteli klasy wyższej. Hotele i kurorty Pullman są zlokalizowane w największych metropoliach i najatrakcyjniejszych miejscowościach turystycznych, które w sezonie odwiedzają biznesmeni i turyści z całego świata.
Przyjazny i kompetentny personel oraz spersonalizowane usługi gwarantują niepowtarzalne doświadczenia.
pullmanhotels.com

MGallery

MGallery to kolekcja hoteli zlokalizowanych w różnych zakątkach świata z ofertą skierowaną do wymagających gości. Każdy hotel został urządzony w niepowtarzalnym klimacie, ma własną historię i urzeka gości architekturą, wystrojem wnętrz i obsługą. Każdy hotel jest inspirowany jednym z trzech klimatów kolekcji: “„Heritage” (Tradycja) – czyli miejsca z historią, „Signature” (Charakter) – czyli walory estetyczne lub „Serenity” (Spokój) – czyli miejsca sprzyjające relaksowi.
mgallery.com

Novotel

Hotele Novotel to obiekty klasy średniej zlokalizowane w dużych miastach, dzielnicach biznesowych i miejscowościach turystycznych.
Kompleksowa oferta i wysoki standard usług sprawiają, że dobrze czują się w nich zarówno osoby podróżujące służbowo, jak i turyści.
novotel.com

Mercure

Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca atuty międzynarodowej sieci gwarantującej wysoką jakość z niezobowiązującą atmosferą typową dla hoteli o indywidualnym charakterze, zintegrowanych z lokalną społecznością i zarządzanych przez pełną entuzjazmu kadrę.
Hotele sieci Mercure są zlokalizowane zarówno w centrach miast, jak i w nadmorskich lub górskich kurortach. Zatrzymują się w nich zarówno biznesmeni, jak i turyści z całego świata.
mercure.com

ibis

Ibis, europejski lider w segmencie hoteli klasy ekonomicznej, oferuje gościom najwyższy poziom obsługi oraz maksimum komfortu w tej kategorii w najatrakcyjniejszej na rynku cenie.
Marka gwarantuje klientom na całym świecie spójną ofertę: nowoczesne, dobrze skomunikowane i wyciszone pokoje z innowacyjnymi i niezwykle wygodnymi łóżkami, śniadanie wydawane w godzinach 4:00-12:00 oraz szeroki wybór restauracji w różnym stylu.
ibishotel.com

ibis Styles

Ibis Styles to niestandardowa marka ekonomiczna z obiektami w różnym stylu i z pogodnym charakterem. Większość z nich jest zarządzana na podstawie licencji franchisingowej. Oferta Ibis Styles jest kierowana zarówno do osób podróżujących samotnie i służbowo, jak i do rodzin i turystów.
Przyjazna, a przede wszystkim kompleksowa oferta oprócz pokoju obejmuje także śniadanie, dostęp do sieci Wi-Fi i szereg drobnych usług dodatkowych.
ibisstyles.com

ibis budget

ibis budget (dawniej Etap Hotel) to światowy synonim hoteli klasy budżetowej.
To nieskomplikowana marka z atrybutami stylu Accor, kładąca nacisk na prostotę, nowoczesność i dobre samopoczucie gości. Hotele oferują wygodne pokoje Cocoon z super miękkimi kołdrami, nowymi, puszystymi poduszkami, dużymi kabinami prysznicowymi, telewizorami z płaskim ekranem, siecią Wi-Fi i śniadaniem bez ograniczeń w samoobsługowym bufecie!
ibisbudget.com