WERSJA DLA NIEWIDZĄCYCH
Dołącz do nas i skorzystaj z
naszego know-how

20 000

  • Prawie 20 000 pokoi hotelowych

Marketing

Lokalne i międzynarodowe kampanie promocyjne prowadzone we wszystkich typach mediów (głównie w Internecie i prasie) przyczyniają się do wzrostu sprzedaży oraz budowania pozytywnej świadomości i postrzegania marki. Akcje marketingowe wzmacniają skuteczność systemów dystrybucji oraz programu lojalnościowego Le Club Accorhotels. Duże znaczenie w komunikacji z klientami mają aktywnie zarządzane profile wszystkich naszych marek hotelowych w mediach społecznościowych.

Dystrybucja

Centralny System Baz Danych i Dystrybucji TARS, umożliwia łączność ze zintegrowanymi, globalnymi systemami rezerwacji. Sprzedaż online odgrywa aktualnie kluczową rolę w systemach dystrybucji usług hotelarskich. Accor nieustannie doskonali i rozbudowuje należący do Grupy portal rezerwacyjny accorhotels.com. Portal ten oferuje szeroki zakres funkcji ułatwiających klientom wyszukiwanie i rezerwację miejsc hotelowych.

Accor oraz TripAdvisor

Accor jest pierwszą międzynarodową grupą hotelową, która włączyła popularny portal TripAdvisor do swojej strony internetowej, dzięki czemu klienci mają możliwość podglądu ocen hoteli oraz komentarzy klientów.

Accor w Internecie

28% sprzedaży odbywa się online:

  • accorhotels.com to:
    • sofitel.com, MGallery.com, ibishotel.com...
  • 14 stron internetowych każdej z marek Accor:
    • multimarkowy portal hotelowy (14 marek należących do Accor),
    • 28 wersji,
    • 13 języków,
    • 8 mln wejść miesięcznie.
  • 4 strony internetowe dla profesjonalnych użytkowników (B2B):
    • biznes,
    • konferencje,
    • biura podróży,
    • turystyka.

Accor na smartfonach

Geolokalizacja, dostępność online, dostęp do negocjowanych stawek - wszystkie te funkcje są aktualnie dostępne w smartfonach iPhone i Blackberry:

  • ponad 650.000 wejść miesięcznie,
  • ponad 1 mln pobrań aplikacji.

Call Centers

Są istotnym narzędziem wspierającym sprzedaż. Dziewięć ośrodków call center Accor w miastach takich jak Paryż, Bangalore, Sao Paulo, Sydney i Wrocław zarządza ponad 3 mln kontaktów, 300 000 połączeń telefonicznych oraz wiadomościami e-mailowymi w 16 językach.

Współpraca z biurami podróży i touroperatorami – większa widoczność hotelu i optymalizacja prowizji

Accor wybiera najlepszych partnerów i negocjuje najkorzystniejsze prowizje w celu zmaksymalizowania dochodów hoteli i zwiększenia ich widoczności. 34 biura sprzedaży i 700 specjalistów ds. sprzedaży współpracuje z 600 klientami strategicznymi i ponad 20 000 biur podróży na całym świecie.